Etický kodex

Etický kodex 4 DEVELOP HOLDING a.s. představuje soubor pravidel, zásad a postupů, jejichž dodržování společnost 4 DEVELOP HOLDING a.s. vyžaduje od svých makléřů, manažerů a všech spolupracujících osob vykonávajících činnost pod značkou 4 DEVELOP a jejich manažer (všichni dále jen spolupracující osoby) za účelem kvalitního poskytování realitních služeb ke spokojenosti klientů.


  1. Spolupracující osoby hájí známé zájmy svých klientů. V případě, že by zájmy klientů byly ve vzájemném rozporu, usilují o vyvážený a spravedlivý přístup ke všem účastníkům daného obchodu.
  2. Spolupracující osoby poskytují své služby s profesionální, odbornou a individuální péčí, v souladu s právním řádem České republiky, dobrými mravy a profesionální etikou. Vždy usilují o to, aby klient nebyl uveden v omyl a neutrpěl majetkovou či jinou újmu.
  3. Spolupracující osoby jsou povinni vyvarovat se jednání, které by mohlo snížit vážnosti společnosti 4 DEVELOP HOLDING a.s. u klientů, veřejnosti či jiných osob ve společnosti, nebo které by mohlo poškodit její jméno a dobrou pověst.
  4. Spolupracující osoby dále dbají o to, aby společnost 4 DEVELOP HOLDING byla veřejností chápána jako vysoce profesionální, s maximálně kvalitním a uznávaným servisem v rámci realitních služeb.
  5. Spolupracující osoby 4 DEVELOP HOLDING nesmí zprostředkovávat obchodní případy bez vědomí a souhlasu osoby, která má k nemovisosti vlastnické právo či je oprávněna vlastníka zastupovat.
  6. Spolupracující osoby nejsou oprávněny přijímat jistiny v hotovosti, leda by k tomu byli pověřeni konkrétní plnou mocí.
  7. Společnost 4 DEVELOP HOLDING pro úschovy kupních cen využívají výhradně advokátní úschovu, případně klientem zvolenou úschovu notářkou či bankovní, sami nikdy nevystupuje jako schovatel.
  8. Při prezentaci zakázky a též při nabídce nemovitosti uvádí spolupracující osoby informace tak, jak je získali od vlastníků, nesmí je vědomě zamlčet či upravovat.
  9. Spolupracující osoby bez zbytečného odkladu informují účastníky obchodního případu o všech podstatných skutečnostech.
  10. Spolupracjící osoby jsou povinni se pravidelně vzdělávat za účelem zvýšení jejich kvalifikace a odbornosti.
  11. Spolupracující osoby společnosti nesmí bez písemného souhlasu klienta zveřejnit či poskytnout třetí osobě důvěrné, běžným způsobem nedostupné, informace poskytnuté klientem a to ani po ukončení vzájemné spolupráce.
  12. Spolupracující osoby jsou povinni postupovat v souladu s normou ISO 9001:2016.


David Pátek, člen představenstva


Kontaktujte nás!

*
*
*
*

* - toto pole je nutno vyplnit